donderdag 31 oktober 2013

Boekenbeurs Expo Antwerpen

Vandaag bezocht ik samen met Niels en Zulaika de boekenbeurs. Ik was hier nog nooit geweest. Misschien wel eens toen ik nog heel klein was, maar daar herinner ik mij niks meer van. Het was een toffe ervaring, maar vermits het de eerste dag was, was het hééééééél erg druk!
Ik stond versteld van de massale opkomst.
Op de boekenbeurs keken we ook naar een stukje theater van de voorstelling 'Gezocht: de Kriegels'. Dit was een interactieve voorstelling. Kinderen werden echt betrokken bij deze opvoering. Dit stukje theater diende als inleiding voor Marc de Bel en één van zijn boeken over de zusjes Kriegel, nl. 'Het plan van professor Snootman'. Nadat hij uit dit boek een stukje voorlas, kregen de kinderen de kans om vragen te stellen. Hij beantwoordde deze met plezier.

Nog meer informatie en foto's zullen binnenkort terug te vinden zijn op de pagina 'De cultuurkalender'.

http://www.boekenbeurs.be/